شهید «عیدی استویی» در وصیتنامه خود نوشته است: هرکس فرزند امام حسین (ع) و فدایی امام باشد، باکی از دشمن ندارد.
شهید «قاسم مدهنی» در وصیتنامه خود نوشته است: من از جهاد خود دو هدف دارم: یکی جهاد در راه خدا و پیروزی اسلام بر کفر و دیگری شهادت در راه خدا که هر کدام از این دو مورد که نصیب من شد خوشبختی خود را در آن میبینم.
شهید «جمشید سلیمانی» در وصیتنامه خود نوشته است: پاسدار بازوی راست ولايتفقيه و گل خوشبوی جبههها و دشمن سازشناپذير استكبار جهانی و اياديش است.
شهید «احمد قاسمزاده» در وصیتنامه خود نوشته است: این دنیا دار امتحان است، بیائید به خود آئیم، بیائید توبه کنیم، بیائید لحظهای به درون خود فکر کنیم که چه عملی داریم.
شهید «علیجعفر کردعلیوند» در وصیتنامه خود نوشته است: خداوند این نعمتها را برای آزمایش ما قرار داده است مواظب باشیم که از این آزمایشات سربلند بیرون بیائیم.
حجتالاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان نوشت: حضرت زهرا (س) با یک سن بسیار کم به عنوان یک الگو و نمونه در تمام زمینهها مطرح است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: امسال ۵۰ وقف در استان لرستان ثبت میشود که تاکنون ۳۰ وقف ثبت شده است.
شهید «مجید بهاروند» در وصیتنامه خود نوشته است: مرگ عبرتی است برای زندگان؛ پس تفکر کنید آیا شما هم میمیرید یا نه. پس مطمئن باشید مرگ شما را نیز درخواهد یافت.
شهید حمید تشیعی در وصیتنامه خود نوشته است: کلیه گناهان باعث بدبختی انسان است.