شهید «شیخ مصطفی انصاری» در وصیتنامه خود نوشته است: شهادت ارجمندترین و گرامیترین مهمانی است كه اگر بنده شایستهای روی آورد تمام خوبیها، نعمتها، نیكوییها، مینوها و از همه بالاتر لقای خدا را به او میسپارد.
آرزو فلاحینیا مدیر مدرسه علمیه بنتالرسول (س) سلسله نوشت: در منظومه فکری انقلاب اسلامی، زن نه در سایهروشن فرهنگ غرب، بلکه در پرتو ایمان، عفاف، و مسئولیتپذیری، به الگویی تمدنساز برای جهان بدل شده است.
مسئول ثبت آثار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی لرستان گفت: مدرسه ۶۸ شهید دانشآموز بروجرد به عنوان اثر تاریخی و فرهنگی دوران دفاعمقدس، ثبت ملی میشود.
شهید ذبیحالله پاپیمرادی در وصیتنامه خود نوشته است: برادرانم سعی کنید که یار و یاور امام باشید و حسین زمانه را تنها نگذارید و همیشه سرباز فداکاری برای اسلام باشید و با ظالمان و جباران بجنگید.
شهید علیمروت سگوند در وصیتنامه خود نوشته است: خواهرم حجابت را حفظ کن و تنها با تو این حرف را دارم که حجاب تو از خون شهید اثرش بیشتر است.
معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران فاطمیه (س) خرمآباد گفت: فرهنگ جهاد و ایثارگری امام حسین (ع) باید در همه ابعاد زندگی مردم جاری شود تا ملت ایران در برابر چالشهای امروز مقاومتر باشند.
شهید تاجالدین دلوجی در وصیتنامه خود نوشته است: باید به ندای رهبرمان لبیک بگوئیم و گوش به فرمان او باشیم.
شهید «هادی نورامیری» در وصیتنامه خود نوشته است: برادران عزيز از شما مىخواهم ادامهدهندگان راه شهدا باشيد و با لبيک گفتن به امام حسين (ع) و رهبر انقلاب در راه پيشرفت انقلاب مجدانه بكوشيد.
شهید «آزاد قبادی» در وصیتنامه خود نوشته است: برادران عزيزم من از شما تقاضا دارم كه راهم را ادامه دهيد و اسلحهام را از زمين برداريد. هميشه امام عزيز و رزمندگان را دعا كنيد.