به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجتالاسلاموالمسلمین سید علی حسینی در خطبههای این هفته نمازجمعه بروجرد، اظهار داشت: فرامین رهبری برای همه حجت است و مسئولان باید طبق فرامین و سخنان رهبری عمل نمایند که عمل به فرامین رهبری، سعادتبخش و عزتآفرین است.
وی افزود: امامین انقلاب در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران همیشه احترام به نظر دیگران را مدنظر داشتند و رهبر انقلاب در پیام روز گذشته اعلام فرمودند که مذاکرات را برای احترام به دولت و شورای امنیت قبول نمودند.
امامجمعه بروجرد با تأکید بر اینکه ما نسبت به آمریکا بیاعتماد هستیم، تصریح کرد: آمریکا با مذاکرات در واقع نجات پیدا کرد چراکه ادامه حملات ایران سبب سردرگمی و ذلت آنها شد و ضربات سختی به آنها وارد شد ولی همچنان اعلام میکنیم که نسبت به آمریکا بدبین و بیاعتماد هستیم.
حسینی عنوان کرد: امروز لازم است که بیش از هر زمانی وحدت را موردتوجه قرار دهیم و در این راستا مسئولان متعهد شدند که مدافع حقوق ملت و جبهه مقاومت هستند.
وی یادآور شد: اگر آمریکا در زمینه مذاکرات به تعهدات خود عمل نکند، قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مبعوثشدن ملت ایران لطف خداست، گفت: این امر سبب شد تا دشمنان از حضور پرشور مردم در صحنه، شکست سختی بخورند.
حسینی خاطرنشان کرد: ایام محرم بهترین فرصت برای بصیرتافزایی و آگاهی است و باید در مراسم عزاداری برای تبیین فلسفه قیام عاشورا تلاش کنیم.
انتهای خبر/









