شهید ذبیحالله پاپیمرادی در وصیتنامه خود نوشته است: برادرانم سعی کنید یار و یاور امام باشید و حسین زمانه را تنها نگذارید.
شهید علیمروت سگوند در وصیتنامه خود نوشته است: خواهرم حجابت را حفظ کن. حجاب تو از خون شهید اثرش بیشتر است.
شهید محمدصادق زیدی در وصیتنامه خود نوشته است: همیشه با یاد خدا قلبهای خود را آرام سازید و سپس به واجبات بپردازید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامههای مختلفی در دهه امامت و ولایت در سراسر استان برگزار می شود.
کارشناس مذهبی گفت: غدیر نمایشگاهی از عظمت، شجاعت، عبادت و مهربانی امام علی (ع) است و باید سبک زندگی علوی را بشناسیم و از آن پیروی کنیم.
معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گنجینه شهدا و ارزشها، طی این سالها ما را از گردنههای بسیار سختی عبور داده است.
شهید الیاس سوری در وصیتنامه خود نوشته است: دنبالهرو شهدا و صالحان خدا باشید و سعی کنید همه کارها برای خدا باشد.
شهید صادق یارمحمدی در وصیتنامه خود نوشته است: حامی رهبر و نگهبان خون شهیدان باشید. شهیدانی که از همه چیز خود گذشتند و فقط به فکر پیروزی خون بر شمشیر بودند.
شهید «علی اسداللهی» در وصیتنامه خود نوشته است: انسان سـرانجام در كام مرگ فرومىرود و ايـــن زندگى را با تمام لذّتها و مصيبتهايش رها خواهد كرد، پس چه بهتر كه ما در راه قرآن و اسلام كشته شويم.