ایران و ایرانی همیشه قدرتمند بوده و هیچگاه سر تسلیم فرود نمیآورند و پایان این جنگ، نابودی اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
امام جمعه پلدختر گفت: آمریکا به بهانه تسلیحات هستهای به مراکز هستهای ایران حمله کرد اما در واقع این عملیات برای نجات اسرائیل و نتانیاهو بود تا او را از این منجلابی که فرو رفته، نجات دهد.
تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: امروز آمریکا برای سرپوش گذاشتن به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی به میدان نبرد آمد و بیانگر شکست رژیم صهیونیستی است.
كیانوش سوری کارشناس مهندسی نرمافزار نوشت: بازگشت واتساپ باز شدن در پشتی برای نفوذ دشمن و دسترسی آنها به اطلاعات کاربران است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران در عرصه دفاعی و نظامی سبب عقبنشینی و شکست دشمن میشود.
عامل بمبگذار وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی در خرمآباد دستگیر و یک بمب در منزل وی کشف و خنثیسازی شد.
هلنا غلامی کاراتهکای لرستانی در پی حملات رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید.
پنج رزمنده لرستانی امروز در پی حمله رژیم غاصب اسرائیل، به شهادت رسیدند.
شورای عالی امنیت ملی در بیانیهای اعلام کرد: اگر کسانی که با رژیم صهیونیستی همکاری میکنند، تا یکشنبه خود را تحویل ندهند، در صورت دستگیری بعد از این تاریخ با اشد مجازات روبهرو خواهند بود.