مدیر حوزه علمیه بنت الرسول (س) سلسله گفت: شهید رئیسی جلوهای از حکمرانی قرآنی بود که اقامه قرآن کریم را هدف مهم خود قرار داده بود.
فرماندار سلسله گفت: شهید رئیسی نماد تواضع و مسئولیتپذیری در مدیریت بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برنامههای مختلفی در راستای بزرگداشت شهدای خدمت در استان برگزار میشود، گفت: مراسم محوری روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در مصلی الغدیر خرمآباد برگزار میشود.
استاد حوزه علمیه فاطمیه سلاماللهعلیها خرمآباد گفت: شهید آیتالله رئیسی نماد صداقت، تعهد و مردمیبودن بود که در اوج قدرت، سادهزیستی و تواضع را از یاد نبرد.
امام جمعه سلسله گفت: نقش مردم در مدیریت مصرف بسیار کلیدی است و لازم است مردم، دولت و صنعت با یکدیگر همصدا شوند.
امام جمعه بروجرد گفت: شهید رئیسی نماد ولایتمداری و مردمداری بود که باید ویژگیهای و خصلتهای این شهید عزیز تبیین شود تا برای همه الگو باشد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه جهادی شهید رئیسی الگویی برای نسل جوان است که بتوانند در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.
امام جمعه موقت خرمآباد گفت: تحریم تنباکو نشاندهنده اتحاد مردم و روحانیت بود که توطئه دشمن را خنثی کرد.
امام جمعه بروجرد گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی اخلاقمدار و مردمی بود و در کار متواضعانه عمل میکرد.