کارشناس مسائل سیاسی گفت: مذاکره با آمریکا سراب است چراکه بارها شاهد نقض عهد از سوی آنها بودیم.
فرمانده کل سپاه طی پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به جامعه اطلاعاتی تبریک گفت.
امام جمعه الشتر گفت : ۲۲ بهمن سرآغاز ایران قوی و مستقل است.
نماینده سابق مردم خرمآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات پهلوی نشان از خوی ظالمانه و وحشیگری آنها بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمآباد گفت: قبل از انقلاب اسلامی ما یک کشور وابسته بودیم اما امروز به استقلال سیاسی رسیدیم و به هیچجایی وابسته نیستیم.
حجت الاسلام و المسلمین جواد صیادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر در یادداشتی نوشت: از اهداف بزرگ بعثت مبارزه با ظلم و استکبار است و مبعث بدون مبارزه با استکبار همان اسلام آمریکایی است.
امام جمعه موقت الشتر گفت: دنیا سرای ابتلا و مدرسه ای است که گذرگاه امتحان است.
فرماندار سلسله گفت: زنگ انقلاب زنگ عدالت و وفاق است.
یک منبع ویژه در مقاومت فلسطین با بیان اینکه روند ورود کمکها در دو روز اول اجرای آتشبس در غزه خوب بود گفت: مرحله بعدی تبادل اسرا شامل آزادی چهار اسیر زن اسرائیلی در ازای ۱۲۰ اسیر فلسطینی است.