تیم ووشو ایران کار خود را در روز دوم رقابتهای جوانان و ردههای سنی آسیا با کسب یک مدال برنز آغاز کرد.
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مسابقات زیر ۱۶ سال قهرمانی آسیا موفق به شکست اندونزی شد.
رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: در حال حاضر ۵۵۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی فعالیت دارند که تلاش داریم تعداد این ورزشکاران را به ۲ هزار نفر برسانیم.
طبق گفته یکی از روزنامههای ایتالیایی، باشگاه اینتر قصد دارد تا یک مهاجم با قابلیت توانایی در پُستهای دیگر را به خدمت بگیرد.
تیم ملی بسکتبال بانوان برای شرکت در مسابقات سطح دو آسیا روز پنجشنبه به چین اعزام میشود.
رقابتهای تنیس بیلیجینکینگ کاپ، در شرایطی آغاز شد که تیم تنیس دختران کشورمان در اولین بازی نتیجه را به جزایر پاسفیک واگذار کرد.
مهدی الفتی قهرمان ژیمناستیک آسیا در ماده پرش خرک شد.
استاندار لرستان گفت: خط سبز ما خیبر است و هیچکس نباید از حمایت باشگاه خیبر دریغ کند.
مویتای ایران با صعودی ۱۱ پلهای در جایگاه دوازدهم رقابتهای قهرمانی جهان قرار گرفت.