جلسه شورای آرد و نان شهرستان سلسله برگزار شد و افزایش سهمیه آرد روستایی در دستور کار این شورا قرار گرفت.
فرماندار شهرستان سلسله گفت: کشت گیاهان ممنوعهای از جمله خشخاش در شهرستان از بستر اقتصادی منطقه اثر میپذیرد و مقابله با آن نیازمند تصمیمات قاطع و پیگیری جدی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله گفت:سطح زیر کشت چغندر قند در شهرستان سلسله با افزایش قابل توجهی به ۳۵۰۰ هکتار رسیده است و تلاش میکنیم تا با رفع موانع و استفاده از ظرفیتهای موجود، شاهد توسعه پایدار این بخش کشاورزی در سلسله باشیم.
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: طرح بازآفرینی پیرامون قلعه تاریخی فلکالافلاک باهدف ارتقای کیفیت فضای شهری و ایجاد پیادهراه و فضای سبز هماهنگ با معماری خرمآباد آغاز شده است.
فرماندار شهرستان سلسله گفت: مدیران باید با حضور میدانی، گزارشهای عملی و پاسخگویی به معیشت مردم، وضعیت شهرستان را بهبود بخشند و مدیریت امروز بدون حضور در میدان معنا ندارد.
معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۱۵۰ هکتار از جنگلهای لرستان برای مقابله با آفت پایش شدند و خوشبختانه به دلیل بارندگیهای بسیار خوبی که وجود داشت، میزان طغیان آفت کاهشیافته است.
رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی پلدختر گفت: پیشبینی میشود بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تُن کلزا از مزارع شهرستان پلدختر برداشت شود.
مدیرکل سرمایهگذاری و اشتغال استانداری لرستان گفت: ۹۰ بسته سرمایهگذاری در لرستان در بخشهای مختلف آماده واگذاری به سرمایهگذاران است.
رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: ۸۶۰ واحد صنفی آسیبدیده جنگ تحمیلی اخیر در استان لرستان، تسهیلات بازسازی و تعمیر دریافت میکنند.