شهید علیمروت سگوند در وصیتنامه خود نوشته است: خواهرم حجابت را حفظ کن که حجاب تو از خون شهید اثرش بیشتر است.
شهید «محسن صادقی» در وصیتنامه خود نوشته است: دنیا محل گذر است، بگذرید و به معبود خود بپیوندید.
شهید «محمدحسین متقیان» در وصیتنامه خود نوشته است: زمان، زمان همت و ايثار است. مسئله مهم این است که مستضعفان جهان چشم اميدشان به انقلاب ما دوخته شده است.
شهيد حيدر شاهوردی در وصیتنامه خود نوشته است: اميدوارم كه در پيش خداوند بزرگ رستگار شويد؛ امام را هميشه دعا كنيد و نماز جمعه را فراموش نكنيد، چرا كه دشمنان اسلام از نماز جمعه میترسند.
شهید «حسین دالوند» در وصیتنامه خود نوشته است: تقوای الهی را پیشه خود سازید و در مصیبت، معصیت و عبادت صبر نمائید.
شهید پرویز چنگایینژاد در وصیتنامه خود نوشته است: روحانیت را فراموش نکنید و به همسایهها محبت و نیکی نمائید و شهدا و هدف آنها را همواره از یاد مبرید.
رئیس اداره امور قرآنی آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴ هزار و ۲۰۰ دانشآموز لرستانی حافظ قرآن شدند، گفت: اُنس با قرآن سبب میشود دانشآموزان در سنین کم بتوانند بهترین راه را انتخاب کنند و در سایه قرآن به سعادت و موفقیت برسند.
شهید «سید نظامالدین حیاتالغیب» در وصیتنامه خود نوشته است: مقابل وسوسههای شیطان هوشیار و بیدار باشید که حتی تا آخرین لحظه عمر شیطان ما را رها نمیکند.
نماینده ولیفقیه در لرستان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران، به برکت خون شهداست و باید راه شهدا را ادامه دهیم.